Patch do Fallout 76 pojawia się wcześnie na PC, naprawia problemy z atutami, bronią, craftingiem i nie tylko
Bethesda wcześnie udostępniła najnowszą łatkę do Fallout 76, ale tylko dla PC.
Nowa łatka do Fallout 76 jest już dostępna na PC i zawiera ponad 150 poprawek i ulepszeń, bazujących na opiniach użytkowników.
Patch naprawia wiele problemów wpływających na atuty, broń, crafting i nie tylko.
Gracze Fallout 76 na konsolach mogą się spodziewać, że łatka pojawi się w przyszłym tygodniu, 14 stycznia, jak pierwotnie planowano. Notatki do łatki znajdują się poniżej.
Łata do Fallout 76 - 10 stycznia
Wersja łatki
Rozmiar pliku do pobrania dla tej aktualizacji będzie wynosił około 4GB dla konsol i około 500MB dla PC.
- PC: 1.0.4.13
- PS4: Dostępna w przyszłym tygodniu
- Xbox: Dostępna w przyszłym tygodniu
Przypominamy, że PC otrzyma aktualizację jako pierwszy, a konsole w przyszłym tygodniu. Informacje o łatce pozostaną niezmienione w oczekiwaniu na ewentualne zmiany.
Ogólne
- Power Armor: Światło Power Armor stało się jaśniejsze.
- Wydajność: Wprowadzono kilka poprawek do wydajności w grze.
- Stabilność: Klient gry Fallout 76 i serwery otrzymały dodatkowe poprawki stabilności.
Balans
- Mod Ładujące się Beczki: Zwiększono premię do obrażeń lasera Gatlinga dzięki modowi Charging Barrels.
- Lśniące kostki: Lśniące kostki nie będą już dawać błędnie dużych ilości XP. DevNote: Glowing Ones przyznawały duże nagrody XP dla bossów, co czyniło je bardzo podatnymi na nadużycia w połączeniu z Nuke Zones.
- Rzemiosło: Zmniejszono szansę generatorów mocy na tarło rdzeni fuzyjnych.
- Rzemiosło: Ustawiono minimalny koszt komponentów budynków warsztatowych wymagających stali, drewna lub plastiku na 2.
- Bobby Pins: Zmniejszono wartość wagi szpilek Bobby'ego z 0,1 do 0,001.
Social
- Drużyny: Gracze otrzymują teraz powiadomienie, że "Gracze nie mogą tworzyć drużyn z poziomu Vault 76", jeśli zaproszenie zostanie wysłane do znajomego wciąż znajdującego się w Vault 76.
Systemy
- PvP: Otwieranie należących do graczy, zamkniętych kontenerów będzie teraz traktowane jako akcja PVP, zgodnie z oczekiwaniami.
Poprawki błędów
Stabilność i wydajność
- Wydajność [Xbox One]: Wysadzenie stacji rdzenia mainframe nie będzie już powodować spadku wydajności.
- PC] Nieskończone ładowanie: Naprawiono ekran nieskończonego ładowania, który mógł wystąpić podczas próby dołączenia do serwera na PC.
- Kraksa: Naprawiono awarię mogącą wystąpić podczas otwierania Pip-Boya.
- Wydajność: Poprawiono wydajność klienta, gdy Nuke ogląda eksplozję nuke'a.
- Wydajność: Naprawiono problem, w którym czytanie notatki powodowało zawieszenie tła.
- Wydajność: Zwiększono wydajność w obszarach z dużą ilością wypalonych posągów.
Ogólne
- Systemy: Naprawiono problem, w wyniku którego przedmioty mogły być duplikowane.
- Sterowanie [PC]: Przywrócenie domyślnych ustawień kontrolek nie powoduje już, że większość podpowiedzi Activate staje się nieużyteczna.
- Sterowniki [PC]: Naprawiono problem, w którym kontrolki w menu Ustawienia nie są aktualizowane po podłączeniu/odłączeniu kontrolera gamepada.
- Systemy: Naprawiono błąd, który umożliwiał modyfikacjom pancerza zmniejszenie wagi noszenia ponad zamierzone wartości.
- Systemy: Promienie nie będą już całkowicie usuwane w przypadku wielokrotnego umierania.
- Systemy: Rozwiązano problem, w którym gracze mogli wczytywać się do geometrii po szybkiej podróży.
- Systemy: Naprawiono błąd, który powodował, że trafienie przeciwnika karabinem kolejowym lub kuszą dodawało pocisk do ekwipunku przeciwnika.
Sztuka i grafika
- Animacje: Karabin dźwigniowy przeładowuje teraz tylko prawidłową liczbę amunicji.
- Efekty: Skonsumowane Mentaty Jagodowe teraz poprawnie pokazują fioletowe, świecące aury wokół graczy i stworzeń.
C.A.M.P.S, Warsztaty i Rzemiosło
- Rzemiosło: Zbroja poziomu 25 i wyższego wymaga teraz do wytworzenia włókna antybalistycznego.
- Naprawa: Ilości komponentów wymaganych do naprawy zbroi i broni średniego i wysokiego poziomu zostały zmniejszone do 20%. DevNote: - Koszty napraw skalują się wraz z poziomem, a na wyższych poziomach jest miejsce na obniżenie kosztów.
- Rzemiosło: Włókno Antybalistyczne staje się wymagane dla zbroi na poziomie 25, a nie jak wcześniej na poziomie 20.
- Rzemiosło: Zaktualizowano przepis na masowy kwas, aby wymagał 15 kwasów.
- Rzemiosło: Naprawiono problem, który uniemożliwiał graczom z prawidłowo wyposażonymi kartami atutów tworzenie Antybiotyków i Lekarstwa na choroby (Savage Divide).
- Crafting: "Hardened Mass" nie będzie już złomowana, gdy wybrano opcję "Scrap All Junk".
- Naprawianie: Ogólne koszty naprawy zostały obniżone zarówno dla broni, jak i pancerza.
- Rzemiosło: Włókna antybalistyczne są teraz wymagane do naprawy zbroi na poziomie 25 i wyższym, a nie jak wcześniej na poziomie 20.
- Warsztaty: Naprawiono problemy powodujące, że wrogowie w niektórych Warsztatach znikają pod ziemią, przez co Warsztaty stają się nie do zdobycia. Wśród tych lokacji znajdują się: Charleston Landfill, Lakeside Cabins i Sunshine Meadows.
- Warsztaty: Naprawiono problem, w wyniku którego obiekty w Warsztatach czasami unosiły się w powietrzu, kiedy menu Warsztatu było zamknięte.
- Warsztaty: Zniszczenie podajnika siana wraz ze zbieraczem nawozu nie będzie już uniemożliwiać ich naprawy.
- C.A.M.P./Warsztaty: Umieszczanie stołów roboczych Power Armor na fundamencie nie będzie już powodować umieszczania ich na podłodze/suficie powyżej.
- C.A.M.P./Warsztaty: Naprawiono błąd powodujący wyświetlenie "nieobsługiwanego" błędu podczas próby umieszczenia wysokiego lub krótkiego słupa pod dachem.
- Plany: Naprawiono problem z nieuwzględnianiem kosztu przewodów podczas przechowywania projektów.
- Crafting: Naprawiono błąd powodujący, że niektóre przedmioty nie mogą być złomowane poprzez zakładkę przechowywania.
- Warsztaty: Naprawiono problem, który powodował, że niektóre przechowywane przedmioty uzyskane w Warsztacie Publicznym nie mogły być ponownie umieszczone.
- Rzemiosło: Naprawiono wizualny problem ze złomowaniem przedmiotów w menu Rzemiosła.
- Rzemiosło: Naprawiono problem, w którym moduły kosztują mniej stali niż jest to wyświetlane w menu rzemiosła.
- Rzemiosło: Naprawiono problem z wyświetlaniem, gdzie nieprawidłowa liczba przedmiotów śmieci może pojawić się w menu craftingu.
Wyzwania
- Wyzwania dzienne: Naprawiono kilka codziennych wyzwań, które nie były oferowane w niektóre dni. Uwaga od twórców: Należą do nich "Zbieranie dzikich kwiatów", "Zbieranie roślin wieloowocowych" oraz "Zbieranie dzikich roślin i grzybów".
- Codzienne wyzwanie: Naprawiono błąd, który uniemożliwiał przyrost niektórych dzikich kwiatów w wyzwaniu dziennym "Zbierz dzikie kwiaty".
- Wyzwanie tygodniowe: Naprawiono błąd, który powodował, że wyzwanie tygodniowe "Ukończ zadania i wydarzenia w grupie w nocy" działało w ciągu dnia i rozpoznawało tylko wydarzenia. Teraz będzie ono wyszukiwać zadania i wydarzenia, które zostały ukończone w nocy.
- Wyzwanie tygodniowe: Zmieniono opis wyzwania tygodniowego, aby poprawnie odzwierciedlał jego kierunek.
- Podwyzwanie: Naprawiono błąd, który uniemożliwiał ukończenie niektórych wyzwań fotomodowych zgodnie z oczekiwaniami.
- Podwyzwanie: Naprawiono błąd, który uniemożliwiał ukończenie niektórych wyzwań z głowami bobbleheadów zgodnie z oczekiwaniami.
- Pod-zagadka: Naprawiono błąd, który powodował nieprawidłowe oznaczenie wyzwania jako ukończone.
- Wyzwania dożywotnie: Naprawiono problem, w wyniku którego niektóre wyzwania dożywotnie przywracały postęp po wylogowaniu.
Wrogowie
- Roboty: Naprawiono błąd, który powodował zbyt częste odradzanie się robotów w Whitesprings.
- Scorched: Naprawiono problem, w którym Szeptacz Pustkowia mógł wpływać na Scorched. Uwaga od deweloperów: Szeptacz Pustkowia nie może już być użyty do spacyfikowania Scorched.
- Scorched: Postrzelenie Scorcheda w nogę nie będzie już łamać jego broni, przez co nie będzie on atakował gracza.
- Scorched: Naprawiono problem, w którym Scorched mogli używać niewidzialnej broni lub nie wydawać się poprawnie strzelać ze swojej broni.
- Scorched: Naprawiono problem, który powodował, że po zabiciu w rękach Scorcheda pojawiały się pływające odłamki i zdemontowana broń.
Przedmioty
- Broń: Naprawiono problem, który powodował, że broń plazmowa, flamery i moduły flamerów oraz broń z modami wybuchowych pocisków nie zadawały obrażeń innym graczom i stworzeniom.
- Zbroja: Naprawiono problem powodujący, że gracze opuszczający zbroję energetyczną czasami wydawali się rozciągnięci i nie mogli ponownie wejść do zbroi.
- Zbroja: Naprawiono kilka problemów, które uniemożliwiały graczom opuszczenie zbroi energetycznej i czasami powodowały, że Pip-Boy stawał się niedostępny.
- Broń: Naprawiono problem, który uniemożliwiał zidentyfikowanie Karabinu Gaussa jako karabinu. Teraz do Karabinu Gaussa można zastosować atuty związane z karabinami.
- Automaty z amunicją: Naprawiono problem, w wyniku którego niektóre automaty z amunicją sprzedawały tylko komponenty naprawcze.
- Broń: Legendarne Karabiny Myśliwskie będą teraz upuszczane jako łup.
- Broń: Naprawiono błąd, który powodował, że laska po złomowaniu dawała tyle samo zasobów, ile kosztuje jej wykonanie.
- Zbroja: Naprawiono problem, w wyniku którego niektóre Kieszonkowe Kawałki Skrzyni przywracały graczom ich bazową wagę po ponownym zalogowaniu się do gry.
- Zbroja: Naprawiono problem, w wyniku którego gracze mogli pozostawić po sobie nieużyteczne podwozie po opuszczeniu Zbroi Mocy.
- Magazyn: Konsumowanie magazynu "Życie 6" Zwiadowców teraz poprawnie wyczerpuje statystyki jedzenia i wody w wolniejszym tempie.
- Broń: M79 Grenade Launcher jest teraz uznawany w atutach za broń wybuchową, zamiast być błędnie uznawanym za shotguna.
- Rdzeniefuzyjne: Naprawiono problem, w którym generatory rdzeni fuzyjnych produkowały rdzenie w wolniejszym tempie niż zamierzano. Teraz ich prędkość powróciła do 8 rdzeni na godzinę.
- Magazynki: Naprawiono magazynek Backwoodsman 2, aby odpowiednio zwiększyć obrażenia zadawane przez Tomahawk.
- Jaja Mirelurków: Zbieranie jaj Mirelurków nie będzie skutkowało otrzymaniem dwóch osobnych jaj.
- Broń: Naprawiono problem, w wyniku którego kilka modów odbiornika automatycznego do karabinów bojowych nie otrzymywało premii do atutów karabinów automatycznych.
- Broń: Naprawiono problem, w wyniku którego można było wyposażyć kilka broni jednocześnie.
- Broń: Efekt moda broni Wampir działa teraz tylko przy trafieniu w żywe cele, zgodnie z przeznaczeniem.
- Pancerz: Naprawiono problem, w wyniku którego części Pancerza Mocy wyświetlały się na wierzchu wcześniej wyposażonych części.
- Broń: Naprawiono problem, w wyniku którego uderzenie przeciwnika pewną bronią dodawało pocisk do ekwipunku przeciwnika.
- Pancerze: Rdzenie fuzyjne nie będą już uzupełniane do pełnego naładowania po dołączeniu do innego świata.
Zadania i wydarzenia
- "Zdobądź zrzut zaopatrzenia": Wydarzenie "Zdobądź zrzut zaopatrzenia" będzie teraz usuwać holotaśmę po jej użyciu ze skrzynią z zaopatrzeniem należącą do gracza, który zażądał zrzutu zaopatrzenia.
- Quest: Nagrody za quest Daily Missile Silo są teraz poprawnie możliwe do zdobycia tylko raz dziennie.
- "Linia w piasku": Naprawiono problem z questem "Line in the Sand", w którym naprawiony już Generator Soniczny uniemożliwiał graczowi ukończenie questu. Wydarzenie będzie teraz przechodzić do następnego etapu, jeśli Generator Soniczny jest już naprawiony w momencie rozpoczęcia wydarzenia.
- "Blues rekrutacyjny": Naprawiono problem z celem "Znajdź pocztę śmieciową", który uniemożliwiał ukończenie zadania graczom, którzy zmienili świat.
- "Second Helpings": Następujące znaczniki na mapie lokacji są teraz dostępne po ukończeniu "Second Helpings": Slocum's Joe, Gauley Mine, Morgantown Trainyard i Morgantown Airport.
Atuty
- Całą noc: All Night Long zmniejsza teraz wzrost głodu i pragnienia w nocy.
- Overdrive: Naprawiono problem, w którym Overdrive nie zwiększał prawidłowo % szansy na krytykę.
- Quack Surgeon: Quack Surgeon nie pozwala już na ożywianie wrogich graczy.
- Strange in Numbers: Efekty Strange in Numbers skalują się teraz poprawnie z wieloma członkami drużyny (z mutacjami i bez).
- Refraktor: Naprawiono błąd, w wyniku którego każda ranga Refactora podwajała odporność na energię zamiast dodawać +20, jak wskazano w opisie karty Perk.
- Ognioodporność: Fireproof zmniejsza teraz obrażenia od eksplozji i ataku płomieniem o 15% na rangę.
- HappyCamper: Happy Camper działa teraz poprawnie niezależnie od tego, czy gracz znajduje się wewnątrz czy na zewnątrz swojego C.A.M.P., kiedy warunki atutu są odświeżane.
- Butcher's Bounty: Naprawiono błąd, który umożliwiał ponowne uruchomienie atutu Butcher's Bounty na już przeszukanym stworzeniu.
- Domokrążca: Atut Domator działa teraz zgodnie z przeznaczeniem, kiedy znajdujesz się w zakwestionowanym Warsztacie Publicznym.
- Imprezowicz/dziewczyna: Party Boy/Girl wywołuje teraz efekty aktywnego alkoholu na gracza.
PvP
- Drużyny: Gracze w drużynie nie mogą już niesprawiedliwie blokować atakującego gracza, gdy ten próbuje przejąć warsztat. Twój kolega z drużyny wejdzie do PVP z atakującym graczem.
- Wieżyczki: Wieżyczki w Warsztatach będą teraz atakować graczy, z którymi właściciel Warsztatu jest zaangażowany w PvP.
Social
- Systemy: Zablokowanie gracza wycisza teraz także jego czat zbliżeniowy.
- Handel: Naprawiono problem, w którym gracze mogli zobaczyć ekwipunek innego gracza, zanim ten mógł odpowiedzieć na zaproszenie do handlu.
- Handel: Nie pozwalamy już na dokonywanie transakcji, zanim żądany gracz nie wyrazi zgody na wymianę.
- Handel: Naprawiono błąd, w wyniku którego menu przenoszenia zasobnika wyświetlało się puste po wcześniejszym dokonaniu handlu z innym graczem.
- Handel: Stimpaki z ceną ustawioną na zero nie będą już wyświetlać w menu handlu komunikatu "użyj" zamiast "zaakceptuj".
- Handel: Naprawiono exploit, w wyniku którego limit limitu 5000 w transakcjach między graczami mógł zostać usunięty.
Dźwięk:
- Czat: Naprawiono błąd, w wyniku którego czat głosowy nie zawsze działał poprawnie po wyjściu z Atomic Shopu.
- Atomic Shop: Naprawiono błąd, który powodował, że w niektórych elementach Atomic Shopu brakowało efektów dźwiękowych.
- Atomic Shop: Efekt dźwiękowy "Waving Santa" będzie teraz odtwarzany tylko wtedy, gdy jest w stanie "on".
UI
- Ogólne: Gracze nie będą już otrzymywać wyskakującego okienka dla Atomic Shopu przy pierwszym Respawnowaniu.
- Rozdzielczość [PC]: Ekran otwierający Perk Pack rozciąga się teraz do krawędzi na monitorach 21:9.
- Atomic Shop: Gracze w Atomic Shopie, gdy Atomic Shop zostanie wyłączony, będą teraz powiadamiani i przenoszeni z powrotem do menu głównego.
- FOV [PC]: Naprawiono problem z niepoprawnym powiększaniem się broni scoped, gdy zmieniono domyślne ustawienie Field of View.
- PvP: Naprawiono błąd powodujący wielokrotne wyświetlanie monitu PVP, gdy ci sami gracze toczyli ze sobą walkę.
Zobacz
Co warto przeczytać w 2024 roku?
Rok 2024 zapowiada się niezwykle interesująco pod względem literackim. Na polskim rynku...
Jak poprawnie tłumaczyć rosyjski?
Nie wystarczy dobra znajomość języka. Tłumaczenie języka rosyjskiego wymaga znajomości wielu...
Jak działa grafika komputerowa?
Grafika komputerowa to proces, dzięki któremu powstają obrazy na ekranie. Biorą w nim udział...
Komentarze (0)