Polecamy

Nowe Super Mario Bros. U Deluxe już dziś, dodaje grywalne postacie...

Wszechstronna historia horroru Capcomu

Sprzęt dla graczy

Spójrzcie na koncepcje projektowe The Mad Box - najpotężniejszej konsoli, jaką kiedykolwiek zbudowano

Dyrektor generalny studia stojącego za The Mad Box podzielił się na Twitterze projektami koncepcyjnymi i mnóstwem szczegółów.

W zeszłym tygodniu Slightly Mad Studios - twórca Project CARS 2 - ogłosiło, że dołączy do świata producentów konsol, a dyrektor generalny firmy, Ian Bell, napisał na Twitterze o nadchodzącym sprzęcie, The Mad Box. Dziś Bell udostępnił na swoim koncie na Twitterze kilka zdjęć koncepcyjnych, prosząc o opinie społeczności na temat projektów, które możecie obejrzeć poniżej.

Bell wspomina, że wewnętrzne elementy na niektórych zdjęciach zostały zamazane, ponieważ studio "wciąż jest w trakcie dyskusji".

Podzielił się w sumie czterema koncepcjami, ale opisał pierwszą z nich jako "jaskrawą", mówiąc, że Slightly Mad "prawdopodobnie stonuje ją" na premierę.

"Miałbym to w swoim salonie, celebrowałbym to. Powinniśmy być dumni z naszych pudełek do gier! Nie sądzę jednak, że cały potencjalny rynek miałby je w swoich salonach". Stąd to jest WIP koncepcja budowy. Będziemy obserwować wskaźniki odpowiedzi i działać odpowiednio", dodał.

Dodatkowe ciekawostki na temat tego konkretnego projektu konsoli obejmują "odczepiany jednym naciśnięciem uchwyt do przenoszenia", którego kilka różnych wariantów można zobaczyć na czwartym zdjęciu w galerii. Bell wyjaśnia, że duże flary na dole "mają wbudowane rozpraszanie ciepła i głośniki", i podczas gdy każda z tych koncepcji może zostać zmieniona lub usunięta, "chodzi tylko o to, aby 'M' się pojawiło". Ten konkretny projekt konsoli "nie jest wyśrodkowany ze względu na rozmieszczenie płytek drukowanych i pamięci".

Aktualne specyfikacje sugerują, że The Mad Box będzie "bardzo lekki" i będzie zdolny do bezprzewodowej synchronizacji z innymi Mad Boxami. Bell wyjaśnia, że pierwsza koncepcja projektu w galerii mieści "antenę i sprzęt komunikacyjny" w uchwytach.

Jeśli chodzi o rozmiar, konsola będzie "odpowiednikiem konkurencji pod względem wymiarów", a jeśli chodzi o cenę, Bell dał jasno do zrozumienia, że pierwsi użytkownicy będą musieli wyłożyć więcej gotówki, a cena sprzętu będzie spadać wraz ze wzrostem sprzedaży, choć "będzie konkurencyjna".

Studio rozważa obecnie "tylko cyfrową" wersję, przy czym Bell zaznaczył, że żadna z makiet nie zawiera slotu na DVD.

Z rozmów na Twitterze wynika, że studio ma partnera dla kontrolera, który jest w "ciężkim stadium rozwoju" i zostanie udostępniony "kiedy będzie gotowy".

Drugi koncept projektowy to "znacznie mniej 'out there'" sześcian ze "standardowym chłodzeniem". Trzeci, prostokątny projekt jest "bardzo standardowy" i inspirowany logo Project CARS, podczas gdy Bell opisuje czwarty jako swój "osobisty ulubiony".

Jeśli chodzi o to, do czego będzie zdolna konsola, Bell mówi: "Będziemy wdrażać silnik międzyplatformowy, który pozwala 'prawie' jednym kliknięciem wdrożyć się na wszystkie główne konsole. Chcemy wspierać Xbox, Playstation i Mad Box, a także PC. Technologia jest gotowa, aby tak się stało."

Mad Box będzie działał na jednym z dwóch możliwych systemów operacyjnych, a konsolowe dev kity będą działały na obu.

Konsolowe exclusivy również pojawiły się w rozmowach, a Bell przyznał, że "Będą exclusivy tak, ale to wybór deweloperów. Ja osobiście za tym nie przepadam i wolałbym, co najwyżej, czasowe 'exclusivy'... ".

Bell ogłosił również konkurs na hasło, upierając się, że "Najlepsze hasło dla 'Mad Box' dostanie 10K i darmowe gry do końca życia. To nie jest żart. Uderz mnie."

Komentarze (0)

Zostaw komentarz

Zobacz

Streaming gier: jak zacząć streamować? Co...

O popularnych streamerach słyszała znaczna większość aktywnych użytkowników internetu...

Nintendo Switch Online może dodać gry z SNES...

Wygląda na to, że pokaźna lista gier SNES może być w drodze do subskrybentów Nintendo Switch...